Dodávky produktů DellEMC a klientský servis

Klientský servis je soubor činností, které dělají naše zákazníky spokojenými. Počínaje analýzou požadavků a potřeb zákazníka, přípravou konfigurace řešení přes cenovou nabídku k dodávce a implementaci řešení a následný poprodejní servis. Součástí toho procesu je i neustálá komunikace se zákazníkem.

Technické informace ke službě

  • Analýza potřeb a požadavků zákazníka
  • Návrh a prezentace technického řešení
  • Cenová nabídka a následná konzultace u zákazníka
  • Objednávka, informace o termínech dodání a implementace
  • Dodávka zboží na určenou adresu
  • Implementace a předání zboží
  • Poprodejní servis – víceúrovňová uživatelská podpora, pomoc s podporou produktu, hlídání expirace maitenance
Zaujala Vás služba a chtěli byste vědět ještě více informací?

Nebo nás můžete kontaktovat telefonicky na telefonním čísle (+420) 538 880 990

Mám zájem o službu