Dejte zaměstnancům nástroje, díky kterým získáte náskok

Věříme. že když dáte zaměstnancům do rukou správné nástroje, bude se jim pracovat mnohem lépe. Ať už vaši zaměstnanci pracují v kanceláři nebo v terénu, Office 365 jim pomůže týmově spolupracovat, komunikovat a sdílet informace odkudkoliv. 





Co díky Office 365 můžete získat?

Office 365 je sada vzájemně propojených nástrojů, která za cenu měsíčního paušálu (dle typu licence kolem 300 Kč za uživatele) pokrývá kompletní komunikační potřeby firem 21. století. To vše s maximální úrovní zabezpečení, kterou si dokážete představit.

  • Profesionální e-maily
    Získejte kompletní řešení firemního emailu, aniž byste museli platit e-mailový server a jeho správu. Vysoká kapacita, jednoduché používání a bezpečnost jsou samozřejmostí.
  • Sdílené kalendáře
    Usnadněte zaměstnancům plánování a získejte přehled nad vytížením týmu. Pro auta nebo zasedací místnosti vytvořte sdílené kalendáře.
  • Seznamy úkolů
    Přiřazujte úkoly členům týmu během několika kliknutí. Zaměstnanci svoje úkoly uvidí kdykoliv a odkudkoliv a když je splní, jednoduše je odškrtnou.
  • Sdílení a spolupráce
    Dejte zaměstnancům nástroje, díky kterým budou moci sdílet dokumenty a pracovat s nimi společně a odkudkoliv. Přeposílání e-mailem a hledání správné verze se stane minulostí.
  • Bezpečné úložiště
    Získejte vysokokapacitní zálohované úložiště, které umožňuje přistupovat k souborům bezpečně a odkudkoliv. Díky jednoduchému řízení přístupů uvidí každý jen to, co má.
  • Videokonference
    Ušetřete čas dojížděním když se to hodí, využijte raději videokonference. Díky propojení s kalendářem je naplánování online schůzky otázkou několika kliknutí.
  • Neustále aktuální Office
    Zapoměňte na nekompatibilní verze Office. V rámci balíku Office 365 budete mít k dispozici vždy aktuální sadu Office, nejen Word, Office, Power Point a Outlook.
  • Práce z terénu jako z kanceláře
    Office 365 je zrozen pro práci v terénu. Dejte obchodníkům nebo zaměstnancům na homeoffice stejné prostředí v terénu jako v kanceláři. Jednoduše a bez složité konfigurace.
Zaujala Vás služba a chtěli byste vědět ještě více informací?

Nebo nás můžete kontaktovat telefonicky na telefonním čísle (+420) +420 608 469 861

Mám zájem o službu

Případové studie

Prohlédněte si příklady potřeb našich klientů. Třeba sami zjistíte, že stejné potřeby máte i Vy. Pokud ano, rádi Vám s nimi pomůžeme.

Jak jsme díky Office 365 zlepšili spolupráci zaměstnanců?

Zákazník se na nás obrátil s tím, že potřebuje pomoci najít vhodné nástroje, které by zlepšily komunikaci ve firmě, zefektivnily spolupráci, a zvýšily produktivitu. Nesourodé komunikační nástroje ztěžovaly komunikaci a rychlé vyřízení potřebných věcí. Na firemních dokumentech navíc nebylo možné pracovat ani z domova ani na cestách.

Řešení

Ve společnosti nejdříve proběhl audit, který ukázal, jakým způsobem zaměstnanci pracují, a ověřil možnosti nasazení nového systému. Po ujasnění představ a procesů DataClue spolu se zákazníkem přistoupilo k samotné realizaci, která proběhla během tří týdnů. Připravili jsme prostředí, provedli migraci e-mailových schránek a dat a následně zaškolili zaměstnance dle reálných scénářů práce.

Přínosy Office 365 pro zákazníka

  • Vyšší efektivita a výkonnost zaměstnanců
  • Dokumenty a soubory vždy aktuální kdykoliv a odkudkoliv – z počítače, notebooku, tabletu i mobilního telefonu
  • Finanční úspora – zákazník platí jen za to, co opravdu potřebuje
  • Vysoká bezpečnost dat - zaměstnanci vidí jen to, co mají, prevence úniků dat, zálohování a soulad s GDPR.
  • Jednoduchá správa

Jak jsme díky Office 365 vybudovali spolehlivější infrastrukturu?

Zákazník potřeboval vyřešit hned několik problémů najednou. Nevyhovoval mu stávající IT partner, kterému chyběla pružnost a schopnost rychle řešit problémy. Systémy zákazníka byly navíc zastaralé a jejich provoz nákladný. Chtěl zprovoznit sdílení kalendářů a dokumentů, získat prostor pro zálohování, přístup z mobilních zařízení a manažerům umožnit práci z domu. Dále požadoval nástroj pro plánování a sledování úkolů a aktivit podřízených a možnost videokonferencí pro pravidelné porady s externími obchodníky. Náklady na IT si přál rozložit v čase, ideálně do pravidelných měsíčních plateb.

Řešení

DataClue navrhlo implementovat Office 365 Business Premium pro stálé zaměstnance a Office 365 Essentials pro externí obchodní zástupce. Stávající infrastruktura byla přesunuta do MS Azure. Odpadla tudíž investice do nového serveru a jeho správy.

Přínosy Office 365 pro zákazníka

  • Úspora za investici do serveru a jeho správy
  • Možnost přidávat a odebírat uživatele podle aktuálních potřeb
  • Pohodlná práce na dálku, přístupy k datům kdykoliv a kdekoliv, možnost videokonferencí
  • Bezpečnost dat a možnost zabránit únikům dat při ztrátě nebo odcizení mobilních zařízení vyhovující GDPR
  • Vyšší dostupnost důležitých aplikací
  • Vždy nejaktuálnější verze programů